Teater och plugg

Händer inte så mycket här i D.F, har spenderat de senaste tre dagarna med att plugga. har nämligen tenta på onsdag, men det är ok för sen drar vi till mexicos egna magaluf, acapulco. I övrigt har jag denna veckan, förutom att läsa tills ögonen höll på att trilla ut, även gått på teater. På spanska. Med min hostmom. Var nån liten indie-pjäs som spelades på teatro coyoacan, som är en ombyggd hacienda nära mitt hus. Hur som helst, det var en komedi som faktiskt var rolig, det var på spanska och jag förstod nästan allt dom sa! Efter teatern åkte jag till santa fe och mötte upp med mina polers, och hade en jätterolig kväll. Sen åkte jag hem och somnade. Och när jag vaknade började jag läsa... Det var i fredags. nu är det söndag och jag läser fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0