Prov

Igår fick jag reda på att jag ska ha spanskaprov imorgon. Fick såklart panik och tvingade med mig Krista till bibblan för studiesällskap idag. Fast väl där visade det sig att båda vi båda två kände oss ganska säkra på allt som ska komma på provet, så vi åkte till Centro Comercial Santa Fe istället för att boka flygbiljetter till minnesota. Det gick sådär. Köpcentrat är enormt, och trots att vi gick runt alltihop flera gånger kunde vi inte hitta American Airlines någonstans. Så vi gav upp.

Idag fick jag även tillbaka min ena tenta, fick 95+ på den (av hundra) men med tanke på att man fick 40p enbart genom att skriva vilken del av materialet man skulle läsa var bra och vilken del som var dålig, så kanske det inte är något att skryta om. Jag läste för övrigt inte ens materialet utan bullshittade bara på frågorna. Verkar som det funkade bra :)

Efter lektionen gick jag och Krista och pratade med Cathrine på Officina intercambio och fick reda på att vi utan problem kan flytta våra finals till innan den 26e november, eftersom vi åker till Lindsey i Minneapolis då. Där jag även kommer att stanna fram till den 21e december :)

Nu ska jag sova tror jag, sov två timmar i natt så nu är jag så trött så jag vet inte vad. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0