29e oktober.

Idag har jag förstört min sladd till datorn. Men jag har planer på att tvinga victor att köra mig till något skumt ställe där jag kan köpa en ny. För ingrid utan dator, det går ju inte!

anyways, idag har jag kollat på en helkonstig film, the crime of padre amaro, som jag ska ha en presentation på på torsdag. eller rättare sagt, jag ska prata om hur kvinnorna porträtteras i filmen. Vilket är enkelt: dom är galna.

Imorgon kommer mor och far hit, och på lördag drar vi till cancun. Får se om jag får tag på en sladd så jag kan blogga igen innan det. hoppas.

Annars tycker jag vi kan lyssna på en liten sång och komma ihåg att det idag är tio år sedan brandkatastrofen var. Det är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0