Lordag

Nu sitter jag har i Emil Jensen-troja och gommer mig pa ett internetcafé. Och jag sager gommer mig for av nagon anledning sa brakar min señora och hennes son nagot otroligt idag, och vaggarna i varat hus ar inte precis tjocka.
Sa jag traskade hit istallet. Igar var det fest for Chris och Eleonore pa Emmas tak i la condesa, och vi festade till sent (eller tidigt) tillsammans med alla international students och vara mexivanner. Jag hittade tom tva svenskar, mycket laskigt. Dom var har for att hon fatt ett jobb pa volvo. Extra laskigt var det att dom kom fran majorna.

Idag hander inte mycket i Coyoacán. Ska plugga lite tankte jag och sen blir det nog till att forsoka fordriva tiden pa basta satt eftersom min dator inte funkar och jag last alla bocker jag har. Men det ska nog ga. Var och kopte kritor igar sa jag kanske skapar ett konstverk eller tva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0